Thursday 18 June 2015

Cao Cafe



最近、友達と一緒に初めてCao Cafeに行きました。その店は三条西洞院にあります。その店の雰囲気はカジュアルで心地いいです。二つ場所があります、カウンターとテーブル。窓のターブルで昼御飯を食べました。私はからあげセットを食べました。本当に美味しかったです。友達はトマト玉ねぎパスタを食べました。それも美味しかったです。あまり高くなったです。おすすめです。

Recently, with a friend for the first time I went to Cao Cafe. It is situated in Sanjo-Nishinotoin. The cafe's atmosphere is very casual and comfortable. It is split into two areas, a counter and an area with tables. We ate lunch at a window seat.  I ate the chicken karage set, which was really good and my friend ate the tomato onion pasta, which was also delicious. It was not so expensive and I highly recommend the cafe.

Follow this link to Cao Cafe's web page.

 
If you are looking for a holiday home in Kyoto, please check the links below:

Beautiful apartment by the river on Nijo, suitable for families or groups.

Beautiful family apartment in Gojo Karasuma.

Wonderful spacious studio apartment for a couple in Sanjo.
 

No comments: